четвртак, 30. април 2015.

Alan Smithe: Izvini druže Webmane, ali ne razumem...


Alan Smithe:
Izvini druže Webmane,
Ali ne razumem zašto uopšte napisati par rečenica i raditi post?! Zar ne može da se složi bar PETNAEST rečenica?!
Citiram:
"Umoran od putovanja, ali spreman da zakorači u kragujevačku svakodnevicu...."
U odnosu na situaciju u gore pomenutoj rečenici (i po logici koju ona sledi i koju ja zaista ne mogu da razumem!) bi bilo da ako si umoran od putovanja, onda si umoran i da zakoračiš na odredište.. i ALI (recica) unosi nekakakvu mlaku neizvesnost...

NA PRIMER, ja, Alan Smithe, kada putujem uvek sam happy kada stignem. Baš zbog tog osećaja mission accomplished umor nestaje..
Po meni bi se moglo uz malo vise razmisljanja moglo izvesti a ne samo akcija reakcija u kojoj razmisljanje je automatski podredjeno situaciji .. . nije toliko ni bitno.. da se prebijas oko toga zar ne ? )) ipak bi da skrenem paznju na ..ALI ...koje ne vjerujem da moze svojom dramom posluziti kao okvir prikazivanja situacije i nacina na koji nepoznati se rjesava umora ..
PREVIŠE/SUVIŠE je banalno i bez zaista drajva koji bi tekst ucinio dinamicnijim maštovitim neizvjenim itd ..
Eto tako...
Nadam se da grešim jer baš me je maltretiralo to suho činjenično stanje.

Нема коментара:

Постави коментар