понедељак, 14. мај 2012.

SANU akademik sa (sve) šeširom

::: zee webman :::
@novosadjanka,
Možda Vaš Akademik omalovažava nas i naša osećanja?!
A i mi pripadamo srpskom narodu...

A evo sada strogog Sidinog odgovora Zee Webmanu!
::: Sida- :::
@zi-webman :
žalosno je što su na Golom Otoku opet najbrojniji bili sSrbi i što je ta tragedija gurnuta pod tepih kao i druge ( pa mi ne znamo tacan broj stradalih u bombardovanju ... Jasenovac da ne pominjem ) a tamo su se dogodile strasne tragedije a niko nije prozvan ni optuzen , ako zlocini ne zastarevaju , ZAšTO ???

Onda neutralna Bilja kaže sledeće:
:::Bilja :::
@zi-webman :
Upravo tako. Moze svako do mile volje da prica koju drzavu voli, ali kada krene da nipodastava druge, to je onda sasvim druga prica.

Pa, ponovo polemični Zee Webman!

:::zee webman :::
@sida- ,
stvari koje Vi pominjete u Vašem odgovoru/komentaru g-din Akademik ne pominje u svom intervjuu. Meni je zaista smešna Akademikova konstatcija da u SANU akademiji preovlađuju članovi koji su skloni jugoslovenstvu, dok su njegovi istomišljnici (nazovimo ih anti-jugosloveni) u manjini. Koliko je meni poznato, ni u jednoj od bivših ex-YU republika ne postoji ozbiljna politička opcija za ponovno uspostavljanje Jugoslavije. Zato mi akademikovo pozivanje i plašenje nas, građana Srbije, da nam preti neki bauk od jugoslovenstva(?!) - jednostavno smešno.
Što bi se reklo - zamena teza.

I ovde se diskusija nažalost završava... Okončava... A u Sarajevu pada sneg u sred maja... Možda i to ima veze sa jugoslovenstvom?
Možda...

(izvor- beogradski BLIC)

Нема коментара:

Постави коментар