понедељак, 19. септембар 2016.

PIĆE KOJE PIJU TINEJDŽERI IZ MOG KRAJA


Priznajem da sam oduvek bio pomalo pomodan, međutim ne mislim da u tome ima bilo čega lošeg. Naprotiv.
E, pa ovako: leto je i osveženje dobro dođe. Ono je neophodno.
I šta je na raspologanju? "Jamnica" sa okusom šumskog voća, na primer. To je bio moj izbor za ovo leto. Međutim ne i dečaka iz mog kraja.
Oni su inventivniji, sofisticiraniji, tako da je njihov izbor "Aqua viva SPORT". Mada i oni i ja  piće kupujemo u istoj samousluzi, u "Maksiju".
Stajali su ispred ulaza u školsko dvorište i držali te vitke plastične boce u rukama. To je bio njihov izbor za ovo leto. Ništa ekstremno, ništa opasno...
Prolazio sam pored njih i pitao se: 
"U čemu je tajna? Zašto je AQUA VIVA njihov izbor?!"
Lukavi su ti dečaci, oni sve znaju, ništa ne prepuštaju slučaju. Imaju vremena, vreme je na njihovoj strani...
A eto ja žurno prolazim pored njih sa "Jamnicom" u rukama i krećem u popodnevnu šetnju. Osamljen grabim za još nekim kilometrom, a oni mirno stoje ispred školskog dvorišta i nigde se ne žure. Rashlađuju se AQUA VIVOM, i...
U redu je, dečaci: naučio sam lekciju. I ja od danas pijem "Aqua viva sport"! "Jamnica" sa okusom šumskog voća je po strani. Odustao sam od nje. Izgubila je bitku.

Нема коментара:

Постави коментар