уторак, 17. септембар 2013.

Posle svega biti živ!


Neko:
- Kada si roker mnogo toga i mnogo čega moraš da propustiš kroz svoje vene. Na tom tragu je i životno iskustvo gitariste grupe Iglsi Džoa Volša. Decenijska zavisnost  od svega i svačega ga je suočila  sa zastrašujućom situacijom da potpuno trezan izađe na pozornicu ili da ga izbace iz grupe.
Pajaco:
-  On je odabrao rokenrol. A mi smo se baš udaljili od onog beogradskog uličnog pevača. Držao je mikrofon u ruci, u pozadini je išla pesma "Hotel Kalifornija" sa kasetofona... Njegov engleski je bio prilično korektan.
Nekoliko puta sam prošao pored njega. Imao sam vremena, čekao sam nekoga...
Neko:
- Nažalost nisam prissustvao tom događaju. Bio sam kod kuće i na Guglu tražio podatke o pesmi "Hotel Kalifornija", o grupi "Iglsi", gitaristi Džou Volšu...
Na Jutjubu sam odslušao pesmu "Hotel Kalifornija. Ići po svetu i iznova svirati tu pesmu! To je sudbina grupe "Iglsi".



(Da sam ja neko - 124)


Нема коментара:

Постави коментар