недеља, 16. децембар 2012.

Zašto je na Bundolu sve lažno?!

::: BUP (glavom i bradom) pokretač BUNDOLA ::::

Izbegavao sam da se javljam u formi nekog saopštenja, ali eto, dharma vam je rekla, Bob se umorio i povukao, negde proletos. nisam se osećao dovoljno dobro na sajtu da bih se vratio kao bup pa sam sada paradajiz. nešto kao stečajni upravnik. dolazim u crnom automobilu sa zamračenim staklima, niko me ne voli, ni sa kim ne komuniciram, tu sam da režem gde mora da se reže i spasim šta valja.
Ovaj sajt je star nekih osam godina, svašta smo već videli i iskusili, periodično se ponavljaju teme moderacije, gostiju, kvaliteta tekstova i komentara... iz toga smo naučili ponešto, a nešto možda i ne možemo da vidimo jer nismo u stanju da gledamo na sajt objektivno. činjenica da je bundolo potrajao ovoliko, i veći deo vremena u datom trenutku aktivnom delu članova pružao nešto pozitivno, znači da smo još od starta bar nešto radili kako treba. uz to, bobov, pribijev i moj posao je poslednjih jedanaest godina vezan za pravljenje sajtova. zato imam određeno samopouzdanje u odlukama, nije baš da govorim napamet. recimo, po pitanju gostiju. oni su bogatstvo ovog sajta, nešto po čemu se bundolo izdvaja, i nikada neće biti ukinuti, možete kukati koliko god hoćete. treba razmišljati u pravcu toga da interakcija bude konstruktivna, da vulgarnost i banalnost postanu nepopularni, a to se neće postići silom. i moderatori me često iznerviraju, previše brišu, ili premalo. i oni su ljudi, iznerviraju se, imaju loš dan, ili su se zasitili gacanja po blatu bundola, sve je to razumljivo.
U procesu sam pravljenja novog sajta, redizajna bundola, tehničkog i funkcionalnog unapređivanja. biće dosta novosti, od kojih je jedna i uvođenje mogućnosti da svako sam sebi moderiše komentare na tekstovima. uz to, mislim da je brisanje previše agresivno, gledaću da uvredljivi komentari budu sakriveni, ali da posetilac na sopstvenu odgovornost može da ih otvori.
pravljenje novog sajta se pokazalo kao veći posao nego što sam se nadao, ili ga ja radim sporije nego što sam se nadao. uglavnom, sada sam u fazi kada je funkcionalno blizu sadašnjeg, s tim što izgleda očajno. neću davati nikakve rokove i obećanja, biće javno dostupan kada doguram do neke stabilne verzije. posle toga ću postepeno uvoditi novosti kako koju budem završavao.
pozivam vas da podelite svoje ideje i razmišljanja ovde na forumu, pa ću videti šta od toga ima smisla i šta se tehnički može izvesti.
tekstove ne čitam godinama, na forumu preskačem teme sa ćaskanjem i šizofrenim likovima, ne očekujte od mene da vas mirim, ni ne poznajem devedeset devet posto trenutno aktivnih članova.
izvinjavam se na dužini odgovora.

Pošto je tema na Bundolo-FORUMU evo i Gostovog odgovora ex-BUPU!
::: Gost :::
 Dosta više i administratorskog lažno-pacifističnog lupetanja. Kao neko ko nije ovde od juče, smatram vas direktno odgovornim što uzimate u zaštitu određene članove koji svojim kretenizmom unazađuju ovo mesto u svakom pogledu.
Hoćete li imena? Evo odmah jednog: MISTER. Šizofreni antitalenat najvišeg ranga, od čije literarne zaostavštine na ovom sajtu se svakom osim njegovih najbližih hababa samo bljuje i to danima. Pri tome se gura u svaku priču, umesto da se pokrije zapaljenim ćebetom po glavi. Nema dana kad njegova glupost ne progleda na ovom sajtu, bilo u formi stupidnih uradaka, bilo u formi retrdiranih komentara koji služe za samopromociju. I još ga vi kao admini javno branite i osuđujete goste koji ukazuju na trulež. Trebalo bi da se zastidite, samo pogledajte kvalitet priča i pesama ovde nekad, a vidite kako je sad. Ali je očigledno bitnije braniti nekoga ko to uopšte ne zaslužuje jer ste jednom popili piće na nekoj promociji s njim, a to što takvi svojom pojavom i antitalentom vrše konstantnu eroziju kvaliteta na Bundolu, to nije bitno. Bolje vam je da upozorite neke od "članova" da ne truju ljude svojim glupostima, nego da osuđujete dobronamerne članove koji ne mogu lako da gledaju u šta se Bundolo pretvara zbog šačice iskompleksiranih i nepismenih ljigavaca.

("Skinuto" sa BUNDOLA)

Нема коментара:

Постави коментар