петак, 20. април 2012.

Intervju sa Zee Webmanom

Gost:
-IMAM JEDNU ŽELJU, a ona je sledeća: žarko želim da KONAČNO saznam ko ste vi, g-dine Webmane?
ZI Webman:
- Svi mi posedujemo izvestan broj želja, pa tako i vi, Goste. Dakle, ne predstavljate izuzetak. A sada ću VAM odgovoriti ko sam ja. Naravno, moj odgovor teško da će biti potpun i sveobuhvatan... Između ostalog, ja sam autor kratkih INTERNET priča.

Gost:
- Gde obično OBJALJUJETE VAŠE kratke priče, g-dine Vebmene?
Vebman:
- Bolje da ste pitali - gde ih ne OBJAVLJUJEM jer bi spisak bio ZNATNO kraći. Ovako... 
Ja sam, na primer i između ostalog, napisao kratku priču "Monstrum", i potom je objavio na web-sajtu Bundolu.

Gost:
- Da li su vam posetioci BUNDOLA nešto skrivili, pa ste VAŠU KRATKU PRIČU objavili upravo na tom, a ne na nekom drugom veb-sajtu?
ZI Webman:
- Sada već vidim, Goste, da je Vaše pitanje zlurado, i da naš razgovor poprima neke drugačije konotacije.

Gost:
- Da li i drugi autori sa Bundola pišu slične tekstove?
ZI Webman:
- Vaše pitanje nije za mene već za njih, tako da vam neću odgovoriti. Ostaćete uskraćeni za moj odgovor.

Gost:
- Nemam više pitanja!.
Webman:
- Ni ja više nemam odgovora. I zato - doviđenja, dragi Goste!

Нема коментара:

Постави коментар