петак, 7. јануар 2011.

Priča o duplo golom

Subotnje jutro. Januarsko, snežno, nesunčano.
Šolja nes-kafe, Internet, druga šolja sa čajem (treće šolje, na sreću nema. Bilo bi ih previše!) - eto to je subotnje jutro, bar za ZI Webmana. A za Nekog? Njemu je prva asocijacija na subotnje jutro - usamljenost!
- Čini mi se da nikada nisam bio usamljeniji nego ovoga jutra. Januarsko tako reći praznično, novogodišnje jutro, a ja sam sam... Sasvim sam...
- Ne mogu ti pomoći, Neko. To je tvoj izbor: što jesi i želiš da ostaneš sam.
- Ne, nije to samo moj izbor, ZI, već stanje duha!
- Eh, o tvom duhu, Neko! To je priča o duplo golom! Sa jedne strane si nepostojeći ti, a sa druge tvoj nepostojeći duh.
- Pominjanje golotinje u ove hladne, januarske dane uopšte mi se ne sviđa.
- Ni meni se ne sviđa tvoje pominjanje usamljenosti, Neko. Tako ako ti ne budeš pričao o usamljenosti, i ja neću pominjati golotinju - pomirljivim tonom predloži ZI Webman.
- Prihvaćeno! - uskliknu Neko.

Нема коментара:

Постави коментар