петак, 26. новембар 2010.

Zakoni

Neko tvrdi da živeći na planeti Zemlji koja se svakodnevno okreće oko Sunca mi, ljudi, se moramo podvrći zakonima fizike. Isto tako komunicirajući međusobno na Internetu ili izvan njega, mi se moramo podvrći zakonima mišljenja.
- Da - odgovara mu ZI Webman - ali zakoni znaju tako da sputavaju. Naročito ako krenemo i sami da ih izmišljamo, primenjujemo...
Uostalom da sam sklon zakonima i da sam čovek od zakona, ja bih se, Neko, posvetio i izučavao pravne nauke.
Ovako, i sam dobro znaš čemu sam se posvetio: zabavi dokonih posetilaca globalne Mreže. Tu sam ja svoj na svome, dragi moj Neko!
Ali, zašto ti odbijaš da me razumeš?! Zašto tražiš, zahtevaš, da ja budem čovek od zakona?!
Zašto?
Kada bolje razmislim, ne moraš da mi odgovoriš.

Нема коментара:

Постави коментар