уторак, 6. април 2010.

Gost: Čitam u "Njujorkeru"...

Gost ::: (ZI) Webmane,
Kratkim komentarom hteo sam da skrenem pažnju na jednostavnu činjenicu današnjice.
Očigledno, (ti) si odreagovao na sebi svojstven način...
pri cemu dodacu .nesvesno ,ne libeći se uspeo si svojim uskim stavom iz sebi sklonih razloga manipulisati s celokupnom populaciom bundola i što je meni zanimljivo.. Pri tome i da povezhes ljudske s osobinama megalomanie.
Pre par godina sam bio zatočen na ostrvu koje je uglavnom činio dugačak improvizovan šank. U tih sedam dana nezaustavljive kiše koja je potopila kulturno dešavanje na njemu sam sreo čoveka sa velikom ljubavlju k(a) umetnosti i sklonošću k(a) drogama i alkoholu (baš kao i ja).
Freelance reporter koji je radi za poznate časopise rolling stone, Spin... Među njima i (pomenuti) "Njujorker".
ČETIRI dana smo proveli na tom ostrvu konzumirajući velike količine droge, uglavnom kokaina, i s obzirom na more blata i govana oko nas te paranoje 80.0000 posetilaca iz razumljivih razloga ČETIRI dana bez spavanja proveli smo na ostrvu i iz zabave smišljali intervjue sa raznoraznim poznatim osobama koje je on imao u ugovoru.
I pre neki dan, dakle, 2. aprila čitam u Njujorkeru tekst u kojem između ostalog.. Kao reč koja bi povezala sve u celinu korišćena i reč megalomania
No, bilo kako bilo... Možda sam i ja sam to izmislio da bih bio napredniji, jelte.
newyorker.com
(izvor ::: BUNDOLO)

Нема коментара:

Постави коментар