петак, 27. мај 2011.

Porodica

Pošto za svemirsko putovanje Pajaco ne može da se osloni na porodicu, možda bi mogao to da izvede uz pomoć kredita? 
 
Neko: 
- Pajaco, zadržimo se na tvojoj porodici. Koliko sam ja upoznat, ti je nemaš. Bar ne užu... Možda imaš stričeve i strine, ujake i ujne... tetke i teče... 
 
Pajaco: 
- Moja porodica je tamo na jugu, a ovde... Ovde ste samo ti i Internet... On je svugde, pa je tako i ovde. Što se tiče nepreglednog svemira, za razliku od Srpkinje iz Kalifornije i Srbina iz Novog Sada, on mene ne zanima previše. Tako da sam tu sličniji Bogatom Anonimnom Kupcu nego navedenim pripadnicima moga naroda. Njegovi rezoni meni deluju sasvim ispravno: kupi me, prodaj me... Trange-frange...
 
 Neko: 
- Onda priča o kreditima pada u vodu. 
 
Pajaco: 
- Tako je, Neko! Glupo je uzimati kredit za putovanje na koje ne želiš da se uputiš.
(fragment No. 112.)

Нема коментара:

Постави коментар