недеља, 3. октобар 2010.

Opičena je TOTALNO spičena

Zašto ih ne nabrojiš punim imenom i prezimenom, i lepo im se ne zahvališ?! Ili su blogeri, možda, u nekoj ilegali? Ako jesu zbog čega su, Pajacu?!
Kakvi sve likovi ne objavljuju knjige?! Tuga i žalost. Zaista, Pajacu, nije foliranje.
Nisam rekla da zakonom treba zabraniti da objavljuješ knjige, ali da je tuga PREGOLEMA da likovi POPUT TEBE objavljuju knjige što jeste tačno. Ljubomore nema, apsolutno, a ni relativno. Za relativno je zadužen Ajnštajna, a ja samo za apsolutno. Zato i jesam Opičena.
Odlično znam ko si ti, i namerno sam ostavila ovaj komentar. Osim što si tu neki Pajac, pa još jel i Kralj, pa još bloger, i to bloger koji piše vrlo glupe postove (pročitaj se, ponekad).
Zanimljivo ti je i društvo, i sve to što radite po Internetu: vrlo retardirano. Kakva ljubomora, Pajacu!
Evo i hrabrog B. Starešine: Starešina i Kralj GLUPOSTI ZAJEDNO! TOGETHER...
Pajacu, ma OK, to i žELIM, da na mene ne obraćaju pažnju jer su mi isuviše pažNJE posvetili svih ovih godina, a ja to nisam ni htela, ni želela... Tako da na reči "pisac" i "poeta" dobijem alergiju. Nadam se da će me proći kada prestanu da obraćaju PAžNJU na mene.

Нема коментара:

Постави коментар